Två tredjedelar kvar att läsa

I måndags la jag upp studierna för denna veckan. Inför seminariet på fredag har vi en fet bok att läsa. Jag bestämde mig för att dela upp den i tre delar. Skulle läst 140 sidor i måndags, det gick nästan. Idag ska jag fortsätta på sid 116 och fram till tredje och sista delen. Som tur är har jag med mig Mailn också, vi ska plugga hemma tillsammans.

När man ska plugga en hel dag är det bra att ta små pauser så inte hjärnan somnar. De pauserna kan lätt bli långa håltimmar. Därför har jag skrivit en liten lista på saker som jag ska göra idag. Jag väljer en i varje paus:

-mejla en annan malin
-måla naglarna
-hämta posten

Först måste man tyvärr läsa lite dock...


Kommentarer
Postat av: käriB

att de ska vara så svårt att läsa hemma ja?

2010-02-10 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0