Underbar människa

Det var flera månader sen nu. Jag och Sara på Pustervik. För att se Nour med support. Nu ligger en av de godare delarna ute på nätet. Tyvärr utan "jag-sätter-mig-på-ditt-ansikte"-grejen som man ju inte gör. Om man inte är kille då. Titta och njut:  http://www.youtube.com/watch?v=LqbN1F2Lx60
Igår vart det handboll. Richard lyckades inte lyfta sitt lag, dålig procent på de få skotten. Pettersson fick inte till nåt i andra halvlek. Synd för kommentatorn, men mest för mig och Erik. Jag lovar att han har skrivit ner RIK:s spelares namn i fonetisk göteborgska. Gött mos. Häng den för Hisingen.


Innan jag halkar iväg till bussen vill jag påminna om att sommaren snart är på ingång. I alla fall hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0